opschok-in-Italie 2014

DAG 20 - Tysenfrut PRETPARK

Jullie hebben er misschien even moeten op wachten, we hadden de laatste dagen heel traag internet, maar hier is het dan, het verslag van Bauke:

Hallo, Bauke hier. Sorry dat ik het verslag van het pretpark enkele dagen later schrijf .... maar er was daar op de mobilehomeplaats een Nederlands meisje waar ik mee aan het spelen was en op de tweede dag werd ze 10 en dat kon ik niet zomaar laten voorbijgaan, hoe dan ook hier is het dan :
We zijn begonnen zoals bij de meeste pretparken in een rij aanschuiven voor toegangstickets (het ging wel snel om je tickets te krijgen). Daarna zijn we in de attractie “speedmonster” gegaan die ging in 2 sec. naar 100 kilometer per uur dus die ging eerst vlak en dan supersteil naar boven dan twee loopings en achteraf kwam hij in 5 meter tot stilstand. De tweede attractie die we hebben gedaan waren de “stoeltjes” je weet wel die kleine stoeltjes die aan ijzeren kettingen hangen en je in rondjes zwieren. In het pretpark zijn we ook nog naar een stuntshow gaan kijken maar daar is er wel iemand gewond geraakt ;-).
Hier nog enkele attracties met een beetje uitleg en hoeveel keren ik er op ben geweest:
Spin spider:
Is net zoals de sledge hamer op de kermis maar is veel hoger en bangelijker. En ik ben er ook wel 3 keer op geweest. KLIK HIER VOOR DE FILM
Thunder coaster:
Is een roetsjbaan van uit de vroegere tijd (hij is helemaal van hout (behalve de rails) gemaakt). Het is de bedoeling dat het een mijn voorstelt. Ik ben er ook drie keer in gegaan. KLIK HIER VOOR DE FILM
Speedmonster:
Je weet al wat die doet. Daar ben ik 2 keer in geweest. KLIK HIER VOOR DE FILM
Space racket:
Is een grote paal van 25 meter hoog waar je super hard met luchtdruk naar boven word gestuwd en dan achteraf naar beneden stort. KLIK HIER VOOR DE FILM.
Zo dat was het dagje pretpark dan, bye !!!

Reacties

Reacties

johan

Bauke bedankt voor je mooie verhaal met de bijhorende even mooie filmpjes. Ondertussen zijn jullie wel al thuis en kunnen jullie terugblikken op prachtige reiservaringen... mooi en 't was leuk een stukje te kunnen meegenieten. groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!