opschok-in-Italie 2014

Het is bijna zover! Noord-Spanje here we come!

Hallo en welkom terug op onze reisblog!

Net als vorig jaar kunnen jullie ons weer een beetje volgen tijdens onze reis met de motorhome.

Dit jaar reizen we door Noord-Spanje, een ietwat minder gekend deel van Spanje maar daarom niet minder mooi.

Binnenkort zullen hier dan ook regelmatig nieuwe Verhalen, Foto's en Video's verschijnen, en via Kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over de reis die we (gaan) maken vind je in Profiel.

We zien je graag terug op onze reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Dirk - Gudrun - Bauke

Johan

Nog 19 dagen.Ik kijk terug uit naar jullie boeiende reisverslagen.grts Johan

Oma Lieve

Geestig, dat we jullie opnieuw kunnen volgen. Wat jullie nu doen ken ik niet. Liefs. Oma

De boslaaniërs

SUPER ! ik tel de dagen met jullie mee af ...
Groeten Patrick

Stefaan

Het is nu 16h26. Lastige dag gehad. Iedereen loopt zowat te huppelen nu, we gaan er straks ook aan beginnen! Een prettige vakantie en amuseer jullie maar kom ook liefst behouden terug. De tijd mag nu efkens stilstaan.
Groetjes Stef!