opschok-in-Italie 2014

Dag 11 - Aosta – Baveno

Deze morgen grote boodschappen gedaan en dan bedoel ik vanalles om te eten en te drinken (haha), wel 1,5u bezig geweest en al zeverend buiten gelopen. Ze hebben hier dan ook zo veel dingen die je bij ons niet zoveel ziet maar onze frigo is ook meer beperkt hé... en we zijn nu niet naar hier gekomen om alle dagen te koken.

Daarna doorgereden naar Lago Magiore want ze voorspellen in de Val d’Aosta nog meer regen.

Onder de weg een echte Italiaan in het verkeer tegen gekomen. Op een kruispunt rijden we bijna door het rode licht, Dirk stopt toch nog en rijdt enkele meter achteruit. Begint er daar enen te tuten (dat is hier de nationale sport) alsof we er over zouden rijden en onze sensoren hadden nog niet eens getuut (tuten al als je op een meter afstand komt). We slaan af op een parking om ons te draaien rijdt die Italiaan ons klem. Ik dan maar mijn beste Italiaans boven gehaald en weg was ie... LOL.

Vannacht staan we in de buurt van de Borromeïsche eilanden, willen we morgen zeker eens bezoeken, en voor het eerst staan er ook Belgen op de staanplaats. Anders eigenlijk alleen nog maar Italianen tegen gekomen, zelfs geen Nederlanders en die zie je toch ook overal of durven ze niet meer buiten komen nu ze geen wereldkampioen voetbal zijn, tante Nilda?

Tante Hilda & nonkel Erik

Hallo....t'heeft wel eventjes geduurd hé,maar we zijn er nog en in goede konditie!!!!
Voor zover wij nu "gelezen" en ook "gezien" hebben,maken Jullie het opperbest en is het tot nu toe een mooie reis geweest...het weer kon misschien wel iets beter,maar dat moeten Jullie er dan maar bijnemen !!
Voor zover wij ons nog herinneren zijn het Lago Magiore en de Aosta vallei wel meer dan bezienswaardig!!!
Vele groetjes en een prettige reis verder !
T&N

Stef

Pas op Italianen zijn licht ontvlambaar en ik kan het weten want heb er nog zaken meegedaan

Oma

Dat clacsoneren......herinner je Madrid? daar was het ook zo erg hé.