opschok-in-Italie 2014

Dag 16 – Menaggio – Menaggio

Na regen komt zonneschijn, ook een waarheid als een koe!

Deze morgen lieten ze ons nog even twijfelen toen er weer wolken kwamen opzetten maar tegen de middag waren ze verdwenen.

Bootje varen dus...

Ons ‘yacht met 40 PK’ lag tegen 12u klaar, opgeblonken en al en we mochten er 3u mee spelevaren. Mooi weer, mooie omgeving en een stoere kapitein, de foto’s en hetfilmke (klikken voor de rechtstreekse link) vertellen de rest van het verhaal.

Een aanrader voor wie ooit eens naar het Comomeer mocht komen.

Van al dat varen honger gekregen en vongoleetjes wesen eten.

Vannacht blijven we nog één nachtje in Menaggio staan en daarna gaan we op zoek naar mooi weer want voor de volgende dagen voorspellen ze hier niet veel goe weer.

Het blijft dus een verrassing waar we morgen zullen belanden.

Reacties

Reacties

Johan

aan de foto's te zien was het inderdaad een prachtige dag en hebben jullie er met volle teugen van genoten,leuk!

Stef

Ik zal de foto's ne keer op mijn gemak bekijken. Ik moet hier nu mijn taalgebruik aanpassen zoals 'dreie, Aaigem, Sente,...' want er zijn hier gasten uit Maldegem neergestreken en ze kennen jullie blijkbaar.

Stof

Hoi ,k ben wel een beetje jaloers,k zou graag ook eens met de motorhome weggaan.Ps hoe ist me de frigo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!