opschok-in-Italie 2014

Dag 17 – Fisterra -> Milladoiro Ames

Dag 17 – Fisterra -> Milladoiro Ames

Lekker uitgeslapen, goed ontbeten en dan een dagje strand. Dat was de planning...

Zoals echte strandgangers ons stoelkes uit de MH mee, goed ingesmeerd, een boekske om te lezen, beetje versnapering en voldoende drank voor een ganse dag. De zon scheen al fel om half elf en we zouden ons eens lekker laten bakken kwestie dat ze thuis eens zagen dat we in verlof waren geweest. Dirk ging een wandelingske doen, had de GPS mee en zou zijn plan wel trekken, we mochten bakken zolang we wilden.

We stonden niet ver van het strand met de MH, de duinen door en we waren aan de zee. Oef er zat een zuchtje wind dan werd het toch niet te warm...

Handdoeken in de stoelkes gelegd boekske bij de hand en vlug gaan zitten anders waaiden de handdoeken weg. Er zat toch wel een redelijk windje...

Misschien beter met de rug van de stoelkes naar de wind, de zon was al een beetje gedraaid dus we konden blijven bakken... wel oppassen bij het verzetten of de stoelkes waaiden weg!

Na drie uur was het niet meer te harden! Het zand waaide overal, de handdoeken waaiden overal en wij waaiden bijna met stoel en al overal.

Wij dus maar naar Dirk gebeld dat we terug gingen naar de MH.

Daarna nog iets gaan eten (eten kun je hier altijd en overal), dat gaat ons blijkbaar beter af, en op het gemak richting Santiago de Compostela gereden.

Reacties

Reacties

ronny en sonia

ik zie dat de vakantie vlot en veilig verloopt - de vrouwen in de zon en de man er op uit - het is zoals hier in Kleit - de man in huis kuist alles op en onderhoudt de tuin terwijl de vrouw naar uw ma is - ja na een gezellige namiddag is ze terug - dan bbq door de man in de tuin kwestie van het ritme buiten en binnen niet te verleren.......allez ik hoop dat Dirk zijn weg niet heeft verloren met de gps en tijdig bij de mh was - ik hoop ook dat de vrouwen niet in de Atlantische Oceaan zijn gewaaid - ik stel wel vast dat het eten op resto jullie goed af gaat - geniet ze - morgen genieten we van Bogaarde kermis : fietstochtje en bbq (alweer) - ter info: Dirk hou je conditie maar op peil voor de tennis want we zijn terug opgestart met een nieuw team (weet dat de gekwetsten ook van de partij zijn - in de bar).
Grts R en S

Oma Lieve

Jammer dat jullie dagje zonnen een beetje tegen viel . Gaan jullie tot Santiago de Compostella? Ik wist niet ( of ik heb niet goed geluisterd ) dat je Santiago ook aan deed. Das wel geestig dat wij dat stuk ook gedaan hebben, toen met ons eerste mobilhomeke. Als je geluk hebt in de kathedraal zwaait er een reusachtig wierookvat boven de hoofden van de aanwezigen tijdens de mis, maar ik denk dat jullie wel niet naar de mis zullen gaan? Hier was het droog,maar zonder zon. En op het moment dat ik dit schrijf zie ik hier voor me een mooie maan, als je dan denkt dat jullie naar diezelfde maan kijken, is dat een plezante gedachte om mee te gaan slapen ( nog niet direct hé) Kus van verre. Oma lieve

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!