opschok-in-Italie 2014

Dag 21 – Monforte -> Hondarribia

Jah, vandaag keren we ons kar en rijden richting België (snif snif).

Na enkele dagen problemen met internet, die nu opgelost zijn, heb ik gelukkig een goeie bezigheid: bijbloggen. Af en toe moet er wel even naar buiten worden gekeken om een fotootje van het voorbijvliegende landschap te trekken of de tomtom een beetje bij te sturen. Hij is een paar jaar niet bijgewerkt en de Spanjaarden zijn volop bezig met hun wegen her aan te leggen, nu weten we tenminste met ze met al dat geld van de EU doen...

Bauke houdt haar bezig op de i-pad met het bewerken van de foto’s (voor en na).

Tegen de avond staan we in Hondarribia, de eerste staanplaats op spaans grondgebied op de heenreis, we worden efkes nostalgisch.

johan

't was terug boeiend jullie reisverloop te volgen(wel nog niet gedaan hé)!!!
Ik wens jullie alvast nog een mooie en behouden terugreis(en nog een leuke,.... cullinaire trip).
grts en tot... het volgende verhaal...

Tedje

Goeie terugreis en zeg tegen de chauffeur dat hij voorzichtig rijdt ! In België schijnt de zon ook soms en als ze het niet doet dan spelen we zelf voor zon.

Ronny (Sonia spijtig genoeg één dag a/h werken)

ja ik zie dat de blauwe streep richting België gaat - niet getreurd want het wordt hier goed weer - weet dat jullie een prachtige reis hebben gemaakt -
EN: Dirk kan terug teninssen in mijn plaats vanaf woensdagavond 19 en dit als hij wil tot bijna eind september - hij moet maar even zijn mail checken -als het niet zou lukken laat mij maar iets weten op gsm - nu geniet nog verder van jullie reis - de groeten vanuit het "Sompelken".