opschok-in-Italie 2014

Dag 22 – Hondarribia -> La Tranche-sur-Mer

Dag 22 – Hondaribbia -> La Tranche-sur-Mer

Vandaag zouden we een dagje halt houden, strandje doen en nog efkes genieten van de laatste rustdag voor we nog 2 dagen richting België rijden. We zijn Spanje nog maar uit en het weer speelt al spelbreker. De hemel overtrok en weg was de zon. Wegens weer problemen met internet en het lag niet aan ons konden we niet kijken waar er dan wel goei weer was. Dan maar het thuisfront gebeld die even voor ons heeft gekeken. De kansen waren 50/50 dus zouden we toch ter plaatse blijven... maar het werd alleen maar meer bewolkt. Gelukkig konden we na een uurtje terug op weather-forecast.com (een aanrader, we gebruiken die dikwijls – ook snow-forecast.com – en nog maar weinig er naast gezeten).

Vandaar zijn we nu op weg richting La Rochelle, is wel eventjes omrijden maar is de enige côté waar ze morgen zon voorspellen met een deftige temperatuur. Zullen we toch nog eens kunnen ‘zonnebaden’ en als de golven een beetje meewillen kan Bauke haar bodyboard nog eens proberen.

We zijn uiteindelijk gestrand in La Tranche-sur-Mer een beetje boven Ile-de-Ré, vlakbij een strand. Morgen nog strandweer en het kan niet op.

Vanavond nog een bbq-tje met lamskoteletjes en al (de diepvries moet nog leeg) dat houdt nog even het vakantiegevoel vast.

Johan

Geniet van jullie strandvakantie en hopelijk is't een zonovergotendag! grts

Stef

Kan je niets anders eten, van lamskoteletjes of de gedachte eraan krijg ik het water in de mond of hou er nog wat over voor een dagschotelke (begint weer te naderen).