opschok-in-Italie 2014

Dag 24 – La Tranche-sur-Mer -> Maldegem

Dag 24 – La Tranche-sur-Mer -> Maldegem

Opgestaan om 7u30 en om 8u richting België vertrokken.

12 uur rijden in ’t vooruitzicht en dat met als doel regenachtig België. Waar we aan willen beginnen???

Nog bedankt voor al jullie reacties, voor sommigen tot zondag, anderen tot maandag en nog anderen tot later.

Iedereen die nog aan zijn verlof moet beginnen een goeie vakantie toegewenst en voor de anderen, de garage van de MH zit propvol zon, dus vanaf nu ook zon in België!

Groetjes

Dirk-Gudrun-Bauke

Tedje & Marjan, tante H & nonkel E,....

Het heeft waarschijnlijk nu geen zin meer om jullie een goeie terugreis te wensen want als je het leest, zullen jullie al thuis zijn !
Aan elk schoon liedje komt een einde, maar alle herinneringen zullen blijven. Het was fijn om het reilen en zeilen van de Blommekes te kunnen volgen.
Bedankt voor de site! See you later en volledig uitgerust natuurlijk.

Tante Hilda & nonkel Erik

Inderdaad,aan alles komt er een eind,ook aan Jullie mooie,prachtige reis met vele culinaire en andere ervaringen!!!
Blij dat we Jullie zo goed hebben kunnen volgen.
Belofte maakt schuld....breng dus de zon mee,hoewel het Maldegems weerbericht er niet zo schiterend uitziet !
We heten Jullie hartelijk welkom in een prachtig modern huis met mooi verwarmd buitenzwembad,midden een groene en rustige omgeving , gelegen in een rozen-geurende bloemenwijk !!!
Tot ziens in levende lijve !!!
Grtjs;
t&n

Johan

Goeie terugreis en tot... grtjs

Kathleen

Leuk te horen dat jullie HM vol met zon is. Hier maar kwakkelweer. Maar als jullie zon op is, gaan wij naar de zon. Brengen er ook wat mee.